Tiny Hand With Animated Rainbow Hearts

24.6.2013

THE BEST NIGHT OF MY LIFE

LANA
LANA3
LANA4
LANA5
LANA1
LANA2
sain vihdoin aikaseks laittaa nää lana-kuvat tänne! viikko keikan jälkee mut whatever. 
niinku kaikille varmaan on tullu selväks jo kun on mun juttuja lueskellu niin ootin siis tätä keikkaa niiin innoissani! en ollu viel ees sillon sunnuntaiaamuna tajunnu et hei, tänään mä nään lana del reyn. jotenki kaikki muuttu vähän todellisemmaks siin kohtaa ku astuttii sisää hartwallille ja mentii alakertaa kattelee fanituotteita. ite ostin ehkä maailman ihanimman lana-topin mitä en kyl todennäkösesti uskalla käyttää koska pelkään et sille tapahtuu jotain ja sit kuvakirjan joka on niin kaunis et mun tekis mieli itkee... 
...ja siitä päästäänki kätevästi siihen, et kuinka paljon mä sitte oikeesti itkin :___D mua lähinnä ehkä vähän hävettää puhuu tästä mut sillon ku kello tuli 21.00 ja valot sammu, musiikki alko soimaa ja soittajat alko tulla lavalle mun sydän tykytti niin kovaa et olin ihan varma et saan sydänkohtauksen. ja kun lana sitte tuli lavalle, jotenki vaan kaikki purkautu - aloin itkemää ihan hillittömästi ja kuulostin varmaan kuolevalta kirahvilta ku huusin, itkin, nauroin ja lauloin samaan aikaan...! 
vikan biisin eli national anthemin aikana itkin niin paljon et en oo varmaa melkei koskaa itkeny niin paljoo. sit kun lana lopetti laulamisen ja meni eturivissä olevien tyyppien luo antamaa nimmareita ja ottamaa kuvia fanien kanssa, mä itkin tuhat kertaa kovempaa koska mietin et mitä jos mä olisin tossa :D säälin aika paljon mun vieressä ja takana istuneit tyyppejä koska mun laulu ja itku ei todennäkösesti ollu sitä kaikkein mukavinta kuunneltavaa! 
kaiken kaikkiaa mul oli super hieno ilta ja en kyl tuu koskaan unohtamaan tätä! niinku otsikko kertookin ni oli todellakin the best night of my life :)
huh huh, tulipa sitte aika paljon tekstii... propsit niille jotka jaksaa lukee!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

en julkaise epäasiallisia tai loukkaavia kommentteja ! kaikki muu otetaan vastaan (-: