Tiny Hand With Animated Rainbow Hearts

8.7.2013

TEN THOUSAND HOURS FELT LIKE TEN THOUSAND HANDS

meikä
yasmine
kupittaa
isac
laival
ela
macklemore
oon ehkä huonoin bloggaaja ikinä. en oo saanu aikaseks istuu konee vieree ja kirjottaa postausta. jotenki en vaa tiiä mistä kirjottaisin, mitä kuvii laittaisin. nyt mä kuitenkin päätin ottaa itteeni niskasta kiinni ja tehä postauksen! kuvat on silti mahtavalaatusii instagram-kuvii koska en oo myöskää saanu aikaseks ottaa kameraa mukaa kun oon tuol kylillä huidellu...! 
eilen olin ruissis parin kaverin kans ja oli niin huippu meininki!! en oo ollu ruissis aikasemmin kertaakaa mut tänä vuon oli nii hyvii esiintyjii et en voinu jättää välii. mun omat lempparit oli cheek (ja mg...!) ja macklemore! molemmat veti sellaset keikat et huhhuh... sää oli kans niin mahtava, pilvetön taivas ja about 25 astet lämmintä. ens vuonna oon todellaki menos uudestaa! 
ainiin, ja mua voi siis seurailla instas nimellä pihlay!

1 kommentti:

  1. Haastoin sut! Toivottavasti et oo lähiaikoina tehny tätä :) Tässä linkki
    http://uniquevisionnn.blogspot.fi/2013/08/11-11-11-11.html

    VastaaPoista

en julkaise epäasiallisia tai loukkaavia kommentteja ! kaikki muu otetaan vastaan (-: