Tiny Hand With Animated Rainbow Hearts

5.2.2013

JOLLET KESTÄ FANGIRLAUSTA... SKIPPAA TÄMÄ



lauantai oli valehtelemat oikeesti yks mun elämän parhaista päivist ikinä ! sain paljon uusii kaverei, se fiilis... en pysty kunnol kuvailemaa sitä millast se oli. jotenki on vaa nii ihanaa et suomalaiset directionerit vaivautuu tekemää jotai tälläst näi hienoo ja sillee :-) tää oli siis maailman suurin fanien ite järjestämä 1D-flashmob ja maailman toisiks suurin flashmob ! oon nii ilonen et kuulun tähä fandomii ettei mitää rajaa. 
päästii myös ylen ja mtv3:sen uutisii. tosa yläpuolel on se varsinainen fm-video, halukkaat voi kattoo ja voin kertoo et on kyl kattomisen arvone. mä oon ite eturivissä, ton yhen ruutupaitasen takana. mul on päällä tummat farkut, musta huppari ja tummansininen englanninlippu-paita. kertokaa jos löydätte ;)

en saa tota videoo isommaks ! kai se menee noinki ja jollei mee ni kattokaa youtubest :D

5 kommenttia:

  1. kiva blogi ! (: haluutko käydä kattomas munki blogin? http://milliondollargirlaini.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. ooks tos ton ruutupaitasen takan aika edes ? mut hei kui siistii toi !!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jeppis oon sii just ja nii onki hehee oon edellee iha fiiliksis

      Poista

en julkaise epäasiallisia tai loukkaavia kommentteja ! kaikki muu otetaan vastaan (-: